Gravid eller inte

Godmiddag bloggen!

Allt väl med er denna underbara dag? här är det helt okej, solen skiner och det är underbart skönt ute.

Var ett tag sedan jag skrev här, glömmer lätt bort denna bloggen när jag har min andra.

Skrev ju när jag nyligen hade haft ägglossning så det var ngn vecka sedan. Och idag är jag på BIM +3 och fortfarande ingen mens, har testat mig med såna där billiga stickor som gick ut 2009 och enligt dom är jag inte gravid, kan dom visa fel resultat om dom är gamla eller ska jag lita på det? och förstå att mensen strular denna månad.

Vi får väl helt enkelt se, men är jag inte gravid kan väl mensen komma och inte ge en hopp om att det kanske är något. Har visa symptom på graviditet så som ömma bröst, illamående och sådär, men det kan man ju ha när mensen är på väg med.

Vad tror ni?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0