Jag lever så ni vet :)

Godmorgon sunshines!

Allt väl med er? här är det helt okej.
Min kära mens kom i måndags, hela 2 dagar för tidigt dessutom. Jäkligt irriterande om något faktiskt. Igår var jag och tog det sista blodprovet för vår utredning innan vi blir remitterade till RMC.

Vi har det inte så lätt just nu, allt känns upp och ner. Vi trodde aldrig det skulle behöva gå så här pass långt faktiskt men vi gör allt för att få en liten, så är det.

Men cambridgekuren funkar bra, har fuskat en del men nu är jag på g igen och är inne på 3:e dagen utan fusk, har gått ner nästan 5 kg på den tid jag använt detta, så jag är rätt nöjd.

Vad ska ni göra för kul i helgen?

Kram

Kommentarer
Postat av: jess

en ny täving är igång om du vill vara med ännu en gång =)

2010-02-15 @ 20:06:15
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0