Ägglossningen är passerad och jag är sjuk

God middag!

Har ni det bra denna tisdag? här är det okej, jag blev dunder förkyld i söndags kväll, det slog till bara sådär plötsligt, tur jag hade haft ägglossningen precis för nu orkar jag f*n inte nuppa alltså och det är ju inte direkt upphetsande att nysa mitt i akten :) haha.

Jag tänkte att jag skulle börja med min ferilitetsmonitor vid min nästa ägglossning eftersom jag inte kände av den alls denna månad. Jag fynda ett paket med 30 stickor till den på ebay så jag fick betala 253 kr och då ingår frakten, här i sverige kostar ju 20 stickor 279 kr så det var ju billigt och bra, räcker 3 månader så man slipper tänka på det.

Provsvaren från utredningen har inte kommit heller :( är det bra eller dåligt? menar det brukar gå snabbt att få svar på ju, vid missfalls utredningen fick vi svaren efter en vecka så nu är man lite nervös att något är fel.

Jag hoppas ni har det underbart.

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0