Ägglossning om 4 dagar

Halloj bloggen!

Hur står det till med er? här är det rätt okej.
Idag är jag på dag 10 i cyklen så förhoppningsvis har jag ägglossning om några dagar, jag känner på kroppen och testar mig därför inte, är det dumt?

Testar ni er när ni har ägglossning eller litar ni på kroppens symptomer osv?

Har förresten köpt 3 digitala test från USA, inte clear blue utan sådana som säljs där, rätt kul tycker jag. Jag köpte 3 st+frakten gick på 132 spänn så det var inte dyrt alls.

Idag är det städ dag här hemma, har bädat sängen, ryst av lakanen osv där ute, känns alltid frächast att lägga sig då när man vet att det är rent.

Jag önskar er en underbar dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lyndi

De sista månaderna har jag testat mig, men det är mest för att konstatera att jag verkligen har ägglossat.

2010-02-17 @ 15:00:44
URL: http://lyndibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0