1:a februari

Halloj på er!

Har ni haft en bra helg? det har vi. Tyvärr gick den lite för snabbt och dessutom är det en ny månad idag med men ett steg närmare sommaren vilket känns skönt.

För en vecka sedan var ju jag och killen på utredning och allting såg bra ut, äggstockar osv. Tog lite prover och sådär och väntar på svar. Dock ska jag iväg imorgon och ta nytt prov för att se hur ägglossningen har varit denna månad, och sedan på cykeldag 3 ska jag ta ett test till.

Nästa steg därefter är att vi kommer få hjälp av RMC där dom ska kolla killens "soldater" och därefter blir det IVF (provrörsbefuktning) för vår del. Lite tragiskt att det skulle gå så pass långt som det faktiskt har gjort men men allt för att få en liten eller hur.

Jag ville bara uppdatera så ni inte tror jag glömt bloggen eller så.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0