Torsdag

Vakna för en stund sedan av att jag hade ont i mina ärr på magen,första tanken var infektion :-o men det borde det inte blivit tycker jag,har varit noga med att skydda det. Stygnen är tyvärr kvar även idag,lite jobbigt faktiskt,jag vill att det ska läka nu.

Har varit ute med hunden och sitter här och dricker kaffe och väntar på att days ska börja :) vilket liv man har va *s* man hatar programmet men kan ändå inte låta bli att titta.

Jag gjorde nåt ytterst ovanligt idag :) jag skänkte 50 kr till barncancerfonden,tror det är första gången jag gjorde det och det känns väldigt bra. Det borde åtminstone alla göra som tjänar egna pengar tycker jag. Det hjälper mer än man tror. Det mailet nedan fick jag av dom,verkligen kul.

Tack för att du stödjer Barncancerfondens verksamhet. Din gåva gör att vi kan fortsätta kämpa för livet med vidare forskning och utbildning kring barncancer.

Betalningen via internetbank är genomförd och gåvan har registrerats hos oss
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lots of hugs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0