Städdag

Ja idag har jag hållt igång hela dagen känns det som. Dom kom hit och fixa brevlådan och balkong dörren så nu funkar skiten som den ska igen :) sen har jag dammsugit och dammat av överallt och gjort rent till katterna.
Sambon slutar väl snart jobbet om ngn timme så jag tänkte ducha och frächa till mig lite innan han kommer hem.

Vad kvällen har att bjuda på vet jag inte riktigt ännu,det återstår att se. Har ju även fixat ett utlåtande som Lisebergs försäkringsbolag ska ha av mig.

Inga ider vad jag kan begära i skadestånd? om ni läser inlägget om olyckan på liseberg.
Jag har idetorka men måste bestämma mig innan torsdag då jag ska skicka in det,någon nämnde 40 000 men det känns lite mkt,jag tänkte mig kanske 20 000 i sveda och värk,har nämligen aldrig behövt göra en sån här sak så därför är jag ytterst tveksam. Men 50 000 är en droppe i havet för Liseberg ju men ändå.

Killen ville visst ha massage sen när han kommer hem :) då får han allt massera mig med. Efter mina gallstens anfall flera ggr/veckan i 2 år så tog ryggen emot mycket stryk för det så det behövs verkligen,nu har jag ju dock blivit opererad för det så det känns förbannat skönt.

Nu ska jag ducha och fixa kaffe så höres vi under kvällens gång,kanske :)

Kram




Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTARNELAA

ibland funkar det ;)

haha.

god eftermidda :)

va har hänt idag ?



kramar.

2009-09-28 @ 15:06:24
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: ja så snyggt ! :P

2009-09-28 @ 19:33:53
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0