Söndag=slappe dag

Jahapp då är det söndag igen,ännu en helg som gått. På Torsdag går vi in i Oktorber månad med.

Gud vad jag sov länge idag,sov ändå till halv 12 och det är ytterst ovanligt att det händer men det är så skönt att bara ligga och dra sig ett tag med. Min mens börjar gå mot sitt slut med och det känns skönt.

Jag har fått flera kommentarer om att folk vill jag ska följa deras blogg via bloglovin men jag menar ska man inte följa en blogg för man vill det och för att bloggen är intressant? Dom som frågar följer knappast min så och det är inget jag begär,visst vore det kul att ha någon som följde den men då ska det vara av egen vilja och för att dom anser bloggen är bra. Inte för bloggaren vill ha fler premunanter och fler läsare till bloggen eller har jag fel???

Kommer skriva mer sedan för just nu orkar jag inte :-) jag är jätte trött av någon andledning.

Kram till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0