Rubrik saknas

Har precis varit ute med hunden och varit nere och handlat. Mötte en äldre man på vägen som stanna till och sa

Han: Gud vad söt hon är

Jag: Tack

Han: Det är en hon va?


Jag: Ja det är en tik


Han: Jag såg det på utseendet,hon är så söt :)

Och jag kan inget annat än att hålla med om det,min lilla plutta.

Har precis diskat,bäddat sängen och dricker kaffe nu. Sambon slutar om 50 minuter ungefär sen blir det mys framför tvn ikväll. Någon bra film ni rekomenderar? Besatt kanske eller I love you,man?

Inom kort kommer jag hålla en tävling här där jag lottar ut graviditettester&ägglossningstester ifrån www.testlagret.se

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: liv

sv: vad menar du med inte kan? att du inte vet hur man gör?

2009-09-29 @ 15:48:38
URL: http://longgone.blogg.se/
Postat av: liv

sv: jag kan hjälpa dej om du vill?

2009-09-29 @ 18:45:12
URL: http://longgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0