Olycka på Liseberg

Jag skriver här för att be er läsare om hjälp. I sommras var jag med om liten olycka eller vad man ska kalla det på Liseberg. Jag skada nacken (hade ont i 1½ mån efter) och slog i armen och armbågen så hårt att armen&fingrarna domna bort under 2 mån tids,nu är det dock helt bra. Sökte även vård för besvären för att kolla så det inte var nåt annat fel. Dessutom tappa jag en sak till ett stort värde,denna sak sågs INTE som lösa föremål har jag fått veta. Ansvarig på Liseberg har jag än idag kontakt med,dom ber om ursäkt och vill såklart hjälpa mig med detta. Saken jag tappa är inget jag kan leva utan heller,så Liseberg har lovat hjälpa mig att betala den som kostar 30 000 kr+ersättning för sveda&värk. Fick hem en skadeanmälan idag av dom som deras försäkringsbolag ska ha som jag fyllt i.

Det jag vill ha hjälp med är hur mkt ska jag kräva i ersättning för sveda&värk? kan tillägga att jag inte kunde använda handen alls den tiden dvs kunde inte bära,tvätta håret eller ens få ut schampoo ur flaskan :-o då är det illa.

För övrigt har jag mensvärk och det är fan inget kul. Om några dagar lär ju monitorn be om ett första test,var länge sen så kul att man äntligen kan börja försöka igen.

Pöss till er


Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, något varmt måste det ju i alla fall vara. =)

2009-09-25 @ 18:56:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Rickardh - Rial

I 2månaders tid?



Du kan nog få runt 40.000kr om inte mera?

2009-09-25 @ 19:49:02
URL: http://rial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0