Motiverad

Jag är super motiverad till att börja med CK imorgon,drygt 30 min på denna dagen sen är det INGET slarv för min del. Ciggen är snart slut med så då blir det att sluta röka med. Men jag är jätte peppad och har verkligen gett mig f*n på att det ska funka nu. Eftersom mina stygn inte ramlat av ännu blir det lugnt imorgon,typ räkna steg och minst 10 000 steg ska jag gå under dagen och kanske 10 min på crosstrainern :) man ska ju inte träna för hård när man går på renkur för då kan man svimma av osv vilket vi inte vill eller hur.

Fler som går på CK som läser denna bloggen? vore väl kul att följas åt tycker jag och peppa och motivera varann.

Har för övrigt sett filmen på tv 3 och sådär,den är alltid lika bra. Fundera väl snart på att gå ut sista kvällsrundan med hunden och sen krypa till kojs men samtidigt är jag inte så trött. Huvudvärken gav med sig till slut med.

Så detta får bli sista inlägget för ikväll. Sovgott på er.

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: haha, ja du fundera! =D



Godmorgon förresten sweetie! =D

2009-09-28 @ 07:19:43
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: mia

hejsan vad roligt att du ska börja idag antar jag =)

jag följer gärna din blogg, får jag länka till din sida på min blogg?

2009-09-28 @ 07:41:56
URL: http://trettiosjukilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0