Mega trött

Ja usch vad trött och seg jag känner mig ikväll,ovanligt trött måste jag nog påstå,vet inte vad det beror på,kankse väder omställningen.

Har precis tittat på tv Systrar i Jeans verkade jätte bra faktiskt,tänk om man hade såna vänner. Tyvärr har man inte det. Man har råkat ut för en del fel folk i brist på annat ord och därför har jag otroligt svårt att släppa någon inpå livet,har jätte svårt att lita på folk. Dessutom verkar alla i Lkpg upptagna med massa annat :-D.

Snart börjar CSI som jag ska titta på innan jag kryper ner.

Min vännina fick sin son för ett par månader sedan,en jätte söt kille. Hon plussa veckan efter vårt 3:e missfall,det kändes ju inte kul då men är överlycklig för hennes skull.

Jag har så mkt jag måste göra INNAN jag blir gravid. Typ sluta röka,förbannat dumt jag vet,har sagt att när asken jag har nu är slut är det dags,så är det bara och på måndag ska jag börja med Cambridge och hoppas kunna tappa lite innan en ev graviditet kommer. Sambon och jag ska dessutom börja träna ihop så snart mina ärr på magen efter operationen läkt.

Tack för alla snälla kommentarer även idag,jag uppskattar det och lovar att läsa och kommentera er blogg med.

Sovgott. Vi höres imorgon. Kramar i massor.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Hihi ja, dom tre bruna är till salu ;) men den svarta är MIIIN ;D hehe.. Taack :)

2009-09-23 @ 01:57:40
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja italien är underbart =) vi bor i milano

2009-09-23 @ 08:59:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0