Lonley tonight

För att förtydliga. Jag hade ont i nacken 1½ mån efter slaget och handen&armen var bortdomnad i 1½ mån,skrev fel när jag sa 2 mån på det. Så ja det har varit jobbigt. Idag mår jag dock bra men det tog sin tid för detta att gå övet,har även sökt vård då och det har jag skrivit i rapporten.

För övrigt är jag ensam hemma ikväll,älsklingen är på after work,inte mkt att göra här hemma heller ju. Har druckit kaffe och tittat på färjan,inte något bra på tv finns heller.

Ni läsare kan väl roa mig??? :-D



Kommentarer
Postat av: Emma - Vägen till drömmarna

Oj. jag är inte så bra på att roa folk... Haha :P

2009-09-25 @ 22:03:39
URL: http://singingash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0