Lite länkar

Tänkte länka till ett par kanon bra sidor där man kan köpa ägglossningstest,graviditettest med mera. Ni vet att det har kommit ut ett nytt Clear Blue Digital graviditettest med veckoindikator? dvs den visar vilken vecka man är i,ganska häftigt tycker jag. Har själv 2 hemma som jag köpt från USA,hoppas dom är bra.

Leveranstiden på nedanstående shopar är väldigt snabb,mellan 1-3 dagar. Jag har själv handlat ifrån dom flesta av dom och är en mycket nöjd och återkommande kund.

Själv använder jag mig av en Clear blue ferilitetsmonitor just nu,tycker det funkar jätte bra på mig,där slipper man stressen med att testa flera gånger om dagen för att inte missa sin ägglossning,istället testar man endast 1 gång per dag.

www.testlagret.se
www.babytime.se
www.babyornot.se
www.billiga-tester.se
www.minipris-tester.se
www.apoteket.se (online shop)
www.snabbtester.se
www.preSex.se
www.bebislycka.se
www.gravtest.se

Ha en underbar dag. Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0