Ingen tid

Lite dåligt samvete har man för man inte skrivit alls idag men tiden har verkligen inte funnits förrän nu. Vi sov till 11 idag och åt frukost och lite såna saker innan vi gick hem till älsklingen föräldrar där vi sedan tillbringa dagen&kvällen och kom precis hem. Jag älskar verkligen mina svärföräldrar,dom är helt underbara. Tyvärr läser man om många som hatar sina osv men så är det inte här. Vi fick plocka äpplen och plommon hur mkt vi ville i trädgården så imorgon blir det att göra plommon paj med vaniljssås *mums*,dom bjöd oss även på mat och fika det har med andra ord varit en väldigt bra dag. Troligen blir det dit imorgon med då det är lite saker som behövs göras.

Jag hade världens problem att sova i natt,kändes så instängt i sovrummet. Killen hade ju druckit och trots att han borsta tänderna så kändes det och det var det delvis jag mådde illa av,fick gå ut på balkongen lite och la mig sedan i soffan hos kissarna och det hjälpte så jag smög in till sovrummet och kröp tätt in till snutt och somna direkt :) tror kl var 03.00 eller nåt när jag lyckades somna.

Mina stygn har fortfarande inte ramlat av vilket dom skulle efter 10 dagar,på tisdag är det 2 veckor sedan men svärmor sa att det kan dröja något längre ändå.

På måndag har jag massor att göra,skaffa kvitto och läkar utlåtande till det jag skrev om Olycka på liseberg så dom inte kan lura mig så får vi se hur det går med det.

Nu dricker jag kaffe och ska spela lite med en polare.

Sovgott snyggingar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0