Home again

Ja nu är vi hemma igen,det var en riktigt trevlig kväll hos svärföräldrarna måste jag säga. Dom bjöd på mat oxå kassler och ris när vi kom dit,sen slumra vi till en stund tydligen *s* men vakna av att det vankades fika så det var att pallra sig upp. Kaffe och tårta är inte helt fel det,jag tog 2 små bitar,inte vad man behöver direkt men ibland får man faktiskt unna sig tycker jag.

Måste passa på att tacka för alla snälla kommentarer jag fått under dagarna som jag bloggat. Verkligen snälla kommentarer är det,sånt uppskattas och jag kollar alltid in på eran blogg. Fortsätt gärna kommentera.

Nu ska jag nog snart göra mig klar och bädda ner mig,är ganska trött. Imorgon ska jag iväg till sjukhuset och sedan till stan och shoppa lite smink,alltid lika kul men inte ofta plånboken tillåter det tyvärr.

Sovgott mina vänner. Kram&Puss


Kommentarer
Postat av: emmelist

hehe okej. själv trivs jag bättre i den ljusare för jag passar inte i mörk :)



2009-09-22 @ 01:32:55
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0