Helg igen

Godmorgon mina läsare!
Hoppas allt är bra med er? själv är det helt ok. Myskvällen blev som vi tänkt oss,var jätte mysigt utom att jag fick min förbannade mens,men nu är den här i allafall och beräknad ägglossning är den 7 Oktorber så vi får väl se om vi lyckas nu då eller inte,tror inte det faktiskt,sån tur har vi inte. Ställde dessutom in min clear blue ferilitetsmonitor i morse,eftersom jag fick mensen igår kväll så fick det bli så men funkar lika bra det ju upp till 6 dagar,man ska ju testa på morgonen då den ber om det.

Börja äta Folsyra igår vilket är bra för att förhindra ryggmärgsbråck hos ev bebis,helst ska man ju äta det ngn mån innan man blir gravid men bättre sent än aldrig heter det väl :).

Dessutom är det fredag,vad ska ni göra i helgen? Jag skulle egentligen på tuppware party ikväll men det ställdes in pga hon som skulle visa var sjuk,lite tråkigt men inget att göra åt.

Sov jätte hårt innan för märkte inte ens när killen gick till jobbet utan vakna halv 10 i en tom säng :( brukar alltid märka då han går upp men inte idag.

Nu dricker jag kaffe och väntar på att days ska börja.

Uppdaterar senare. Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Styrkekram till dig!

2009-09-25 @ 13:42:56
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: zanna

Tråkigt att höra om dina 3 missfall :( Verklgen, inget som någon skulle behöva uppleva..



jag håller tummarna för att det blir en liten bebis i juni/juli för en del jallafall :)



Ikväll kommer mina föräldrar hit, dem hade tydlgen något att berätta vilket gör mig sååå nervös. menmen. sen ska jag sova. för jag är DÖDSTRÖTT, fastän jag vakna halv elva idag.. hehe



KRAM

2009-09-25 @ 17:48:00
URL: http://bebisenvaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0