Godmorgon

Sitter här efter jag blev väckt av hundarna som tydligen ville gå ut :-) så det var bara att gå upp och ordna det och även ge dom lite mat. Nu kan jag dock inte somna om så jag sitter och dricker en god kopp kaffe och ska väl ducha och göra mig klar sedan innan kompisen kommer hit. Har bestämt att vi ska köpa en tårta eftersom jag blev sjukt sugen på det efter operationen och är det än *s* så det får vi ha till fikat. Ev blir det en sväng ner mot stan lite senare i eftermiddag,måste in till Kicks och köpa lite smink,har ju presentkort där på 400 och sen tänkte jag lägga till lite extra av mina egna pengar beroende på vad jag finner där.

Börja dessutom känna av den eländiga mensvärken,jag fullkomligt hatar den men jag är  glad att min menscykel är regelbunden,den har legat på 28-29 dagar VARJE månad hela året utom en gång då jag fick den på dag 25 men månaden efter kom den som den skulle igen.

Ni som läser bloggen vilket är en del vet jag och försöker skaffa en liten knodd,använder ni er av ägglossningstester eller liknande? Jag använder som sagt min ferilitetsmonitor från Clear blue men när jag blivit gravid och vet att allt går som det ska,så säljer jag väl den,men har inte bestämt mig ännu.

Undrar lite vad ni läsare vill läsa i denna bloggen som rör ämnet graviditet och missfall? skriv gärna en kommentar och berätta,era åsikter är viktiga för mig.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-19 @ 10:07:09
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0