God förmiddag

Sitter här och dricker mitt kaffe och typ förbannar mig själv över att jag missa ett visst samtal,dom ringde då jag var ute med vovven,fick ringa tillbaka så hoppas det löser sig.

Min clear blue ferilitetsmonitor brukar begära ett test from dag 6 vilket är idag men den ville inte ha något test idag :-( får väl se om det blir imorgon.

Angående ersättning har jag tänkt att jag skulle begära 30 000 kr för sveda&värk då min arm&hand inte kunde användas normalt under 1½ månad,det har Liseberg råd med.

För övrigt håller katterna på att välta lägenheten,är livrädd att folk ska klaga så illa är det. Varje dag har det varit såhär nu i några dagar och vet inte varför. Värsta damp katterna är det. Springer och flyger på möblerna osv osv.

Idag tror jag inte det händer så mkt,är kallt ute tycker jag eftersom det blåser kraftigt men solen är framme i allafall.

Vad vill ni se mer av i bloggen?

Skriver mer sedan. Ha en bra dag så länge. Kram

Kommentarer
Postat av: Pania

sv; ja det var faktiskt jättekul :D Jaha vad trevligt, då kanske jag har sett dig någon gång :P Tack detsamma :)

2009-09-29 @ 15:24:40
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0