Fy vad seg jag är

Ja idag är det söndag och åter en helg har gått igen. Igår kom som sagt min kompis hit (första gången vi sågs) men vi klickade perfekt och hade super kul ihop,så kul att vi gick ut på Harrys och hon sov sedan över här. Väl på Harrys var det rätt kul,jag var tyvärr inget vidare sällskap pga min operation,hade lite små ont fortfarande men det förstod kompisen och min pojkvän men vi hade så kul det gick med tanke på det i allafall,det är huvudsaken.

Vi kom hem strax innan 3 i morse och la oss runt halv 4 kan jag tro och sen gick jag upp halv 10 så man är lite seg alltså. Jag är så trött så det känns som jag är sjuk på nåt sätt så idag har varit en riktigt slappe dag faktiskt,legat en hel del i sängen och det är ju alltid skönt.

Just nu väntar jag på kaffet och har betalat bredbandsräkningen så det blir gjort. Vet inte vad jag ska göra nu,kanske surfa in på familjeliv lite,det är en himla bra sida.

Imorgon kommer kanske min gåva som jag fått från
www.testlagret.se det ska bli spännande.

Skriver kanske sen,vi får se. Hoppas er helg varit bra. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0