Första inlägget

Hej på er!
Jag är ny här på blogg.se och tänkte att jag skulle skapa en blogg där jag kan skriva om vår barnlöshet. Jag och min pojkvän sedan 8 år tillbaka försöker få barn,tyvärr har detta slutat i 3 MA (missed abortion) i veckorna 11-13,självklart har detta tagit oss hårt men vi fortsätter att kämpa,vi är starka tillsammans. Någon gång ska det väl bli vår tur med hoppas vi.

Nu har vi haft gravid förbud i 7 månader pga medicinsk orsak hos mig men det är nu över och i Oktorber kan vi påbörja vår resa mot en graviditet igen.

Är det något du/ni undrar över så är det bara att fråga,jag är ganska insatt i ämnet som ni kanske förstår.

Puss&Kram till er

Kommentarer
Postat av: Bodil

Det är svårt att föreställa sig hur det känns i er situation, vilken maktlöshet det måste vara. Jag hoppas innerligt att det tar sig snart. Lycka till!!

2009-09-18 @ 13:22:14
URL: http://enmynta.se
Postat av: Kristina

Jag har precis råkat ut för mitt första MA och väntar på att kroppen själv ska stöta bort det (är i vecka 12 och det slutade växa v 6-7). Jag har tagit det hela OK, känns det som, även om det blev en chock när jag insåg det vid ultraljud förra veckan. Har redan en son.

Vad jag egentligen ville säga här är att jag verkligen hoppas att ni får en liten snart!! Såg ditt inlägg på familjeliv.. Varmt Lycka till!

2009-10-27 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0