Brr

Godmorgon gott folk!
Hoppas ni sovit gott i natt,för det har jag.
Idag är det verkligen kallt ute,dröjer inte länge innan det är minus grader ute kan jag tro,när jag gick ut med hunden samtidigt som killen skulle till jobb var det 2,9 grader ute bara,höll på att frysa häcken av mig :) snart dags att ta fram vinter jackan eller vad tror ni?

Datorn jag har alla bilder osv på är knäpp så tyvärr har det inte blivit några bilder nu de senaste dagarna men älsk ska fixa det ikväll när han kommer hem så det löser sig nog.

För övrig så ville min clear blue monitor ha ett test idag :) så det var bara att ge den det *s* men ingen stegring än såklart eftersom jag bara är på dag 7 så det är typ 1 vecka kvar innan jag har ägglossning.

Sitter här och värmer mig med en kopp kaffe och lyssnar på julmusik,är nog liiite tidigt ute men ack så mysigt och man längtar ännu mer :) ska ni göra nåt kul i jul? själv velar jag mellan att åka till skåne till min familj eller att fira med svärföräldrarna och sambon,vi får väl se hur jag gör.

Jag har fått klar tecken att starta en tävling där jag kommer lotta ut gravid&ägglossnings test till ett värde av 379 kr,tävlingen kommer upp så snart jag pratat klart med dom via mail.

Nej nu ska jag sitta och läsa på familjeliv men skriver senare. Varma kramar till alla.


Kommentarer
Postat av: Pia

Gluttar förbi din mysiga blogg :)

2009-09-30 @ 09:11:42
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0