BORING :)

Ja tråkigare än jag har nu går nog inte att ha tror jag :) sitter och checkar in bloggar,lämnar lite spår efter mig och sådär :) alltid trevligt.

Sms:a killen och fråga om han hittar någon snygging *s* och hans svar var: Jag har redan en,det räcker. Puss

Han vet ju precis vad han ska skriva *asg* men min fråga var på skoj och det vet han om.

Har i allafall diskat så lite nytta har jag allt gjort och gett djuren mat. Är väl dags för sista kvälls promenaden med hunden snart tror jag.

Imorgon kanske det blir utgång,vi får helt enkelt se hur vi gör :) några vänner från grannstaden ska hit och festa så det vore skojigt att träffa dom.

Ingen av er läsare som är bra på att göra en header? Jag är kass på sånt.

Nu kom min vän in på blip så ska snacka lite med honom.

Sovgott mina vänner. Natti kram


Kommentarer
Postat av: Malin

jag kan nog fixa en. jag har gjort den jag har på min blogg :-)

2009-09-27 @ 20:18:10
URL: http://malingoo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0