Blåsig dag

Idag blåser man nästan bort när man går ut,jobbigt och inte ett dugg skönt.
Jag håller mig inne idag utöver rundorna vovven måste ha iofs.

Tänkte ducha senare och sen testa mitt nya smink jag köpte igår faktiskt,ska bli intressant att se. Nu snart ska jag se Days med en kopp kaffe ♥

Någon som är bra på att göra header osv? Jag är ursel på datorer,header och allt som heter koder :) har dock pointshop (bildprogram) men vad hjälper det *s*

--------------------------------------------------------------------------------------

De vanligaste orsakerna till att man får missfall


* kromosomfel hos fostret

* ägg som utvecklas felaktigt

* anatomiska fel på livmodern

* s.k.
ofostrigt ägg vilket innebär att ett foster ej har utvecklats utan enbart moderkaka och hinnor

Det är ganska ovanligt men ändå inte att få upprepade missfall,upprepade missfall säger man att man fått vid 3 Ma/Mf på rad. Tyvärr räknar man att ca 60% av alla graviditeter slutar i missfall oftast innan kvinnan vet om att hon är gravid. 15% av alla kända graviditeter slutar tragiskt nog i missfall men efter vecka 13 är risken enbart 3% att drabbas. Ett kanon forum där man kan bli medlem på (gratis) är www.familjeliv.se men även www.familjelycka.se är en bra sida,jag finns med på båda såklart,där kan man få väldigt mycket råd,hjälp och stöd av andra i liknande situation.


Kommentarer
Postat av: Cutecakes-Paulina

Hej, nej är inte utbildad konditor, bara hobbykonditor, men har det i blodet kan man säga,flera generationer bakåt har varit /är konditor/bagare.



Har läst runt lite på din blogg & förstår att det måste vara en jobbig situation, hoppas att det löser sig och att ni får er bebbe till slut!



Ha en fin dag!

2009-09-23 @ 11:42:48
URL: http://cutecakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0