Blää på dig älskling :)

Hehe jag satt här i lugn och ro,lyssna på musik,spela lite och sådär på datorn när jag plötsligt märker att sambon kom in i rummet,han var hemma på lunchen och åt,tydligen hade han ätit här och därmed varit hemma i drygt 30 min innan utan att jag visste det =) så när han dök upp i rummet utan att jag även hörde det blev jag rädd,han är expert på att smyga. Hatar när han smyger sådär på mig. Hunden kom ut och hälsa på honom men inte ens det märkte jag :-o.

En annan sak,jag tog av skydden idag för såren på magen efter operationen,det är ju 10 dagar,okej 9 då men en dag spelar ingen roll =) stygnen har visst inte ramlat av så hoppas på det snart och det kliar nåt förskräckligt,kan ju inte direkt klia där heller,i allafall inte med fingrarna pga bakterier osv.

Nu ska jag väl ta rätt på hemmet lite och så tänkte jag. Var precis ute med hunden och svängde förbi djuraffären och köpte mat till både hund&katter så nu klara dom sig :).

Uppdaterar kanske senare. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0