Tv mys

Nu ska jag snart sätta mig och glo på seinfeld och CSI och mysa lite. Fryser som bara den,är knappt 3 grader ute nu heller och händerna är is kalla. Sitter här med myskläder och en fleece morgonrock :-) fundera på att ducha innan sängen sen så man är lite varm i allafall.

Mamma ringde innan med så vi snacka en hel del. Mina stygn har ramlat av med förresten och ärren ser väldigt fina ut.

Jag längtar som en tok till den 28:e då ska jag och en vännina på kryssning och festa järnet :-) följande klänning ska jag ha på mig samt svarta skor med 10 cm klack till,får väl hoppas det blir snyggt.

Godnatt och sovgott. Kramar

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg klänning :)



Svar: Eller hur, jag älskar dem :)

2009-10-02 @ 13:57:24
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0