Pust och stön

Nu är jag äntligen hemma igen,var på sjukhuset en evighet känns det som :) eller 2 timmar i allafall och allt gick bra där,min läkare ville även träffa mig så jag fick ett gratis läkarbesök som annars går på 300 *s* skulle ju inte till honom egentligen men nu är det gjort med och han heter samma som min sambo :) så jag och en sköterska skoja med honom osv,hehe det var roligt det och det tyckte han med. Min läkare ser rätt ung ut men han är över 40 bast i allafall (har frågat) men snygg är han.

På vägen hem sen svängde jag förbi vårdcentralen och dom tog ett prov i armen och denna gången kändes det MYCKET,fasen vad ont det gjorde men nu är det gjort i allafall och förhoppningsvis dröjer det länge innan jag ska göra det igen.

Allting är fixat nu,blodprovet,läkaren,papperna Liseberg ska ha osv,nu är det bara att vänta då och det är mindre kul.

Har gått ut med hunden och dricker kaffe nu. Ska ju börja tvätta nu halv 3 till 18.15,mindre kul men behövligt ibland det med. Sambon slutar om 2 timmar typ,undra vad jag ska fördriva tiden med till dess :s

Nu har jag fått helt klart för mig att jag får starta en tävling så nu får jag fundera på vilken dag det ska bli :)

Jag uppdaterar senare. Ha en fortsatt bra dag. Kram




Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej tjejen! :)

Vilken är din favoritbutik på nätet? :D

KRAM

2009-10-01 @ 19:31:40
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Okej! :D jag älskar också den affären ;D

händer hos dej? :) KRAM

2009-10-01 @ 21:33:38
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0