New Shoes

Godmorgon alla!

Jag hoppas ni mår bra? det gör jag men jag har en fruktansvärd värk i magen pga ägglossningen,det är hemskt alltså måste jag få säga,inte är det kul att ha ont i allafall men skönt att kroppen funkar som den ska trots allt.


Inatt sov jag hos mina svärföräldrar och det var riktigt najs men nu är jag hemma igen i allafall. Vi var iväg igår och köpte nya skor till mig,har eller hade ju inga höst/vinterskor alls. Jag har lite problem med mina fötter så jag sliter ut skor snabbt,max 1 år håller dom sen slängs dom. Detta är inget man kan göra åt heller,mina fötter är som dom är ju.

Lite bilder på skorna som jag för övrigt vart nöjd med.

Pöss





Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Självklart! :D



Hoppas ni har en mysig helg.

Krama

2009-10-10 @ 11:40:13
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0