Morron

Godmorgon!

Hoppas alla mår bra? Jag mår helt okej och har varit uppe ett bra tag. Det är knappt så man vill gå upp på morgonen när det är så kallt nu för tiden,knappt 5 grader ute men nu är rastningen av hunden klar i allafall.

Vad händer idag? Själv ska man till svärföräldrarna idag,blev aldrig av igår (orkade inte) sen ska vi ut till vår sommarstuga och fixa lite inför vintern.

Känner mig otroligt seg för man hamna inte i säng förrän kl 2 i natt och gick upp kl 9,vovven låg hos mig under täcket en stund i natt,för hon var iskall men hon blev ganska snart varm igen,älskar att gosa med min lilla tjej.

Jag får skriva mer sedan,ska äta frulle nu. Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0