Minus

Jahapp ännu en månad med ett STORT FETT MINUS på testet. Väntar mensen imorgon och testa idag,kört denna månaden med eller hur :-( det är fan ledsamt alltså. Inte så lätt att bli gravid som det verkar,det är fan mkt jobb oxå man får göra *asg* men alltid kul att försöka right?

Fast åt andra sidan var det kankse lika bra då jag ska iväg på kryssning på onsdag nästa vecka och party party :) men ändå det känns inte kul.

De andra 3 gångerna jag varit gravid har jag plussat redan på BIM - 7 och 6,jag känner alltså sånt på mig.

För övrigt ber jag om ursäkt att jag är kass på att skriva här,ska försöka bättra på det :) har ju en annan blogg med och i den skriver jag ju dagligen i allafall flera gånger om :).

Ikväll ska vi iväg och stor handla mat,inte kul me ndet behövs och så ska jag tvätta med.

Jag hoppas alla får en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0