Måndag

Godmorgon alla!

Jag kommer lägga ner denna bloggen och starta en ny,detta pga det blivit så himla rörigt i min blogg då ngn hjälpte mig med headern och så blev det som det blev,hon lova att ta bort den gula färgen mellan menyn och inläggen vilket inte hänt än osv.

För övrigt hoppas jag er helg varit bra? I lördags såg vi filmen Besatt inte riktigt vår typ av film men den var helt okej ändå och igår blev vi bort bjudna tills sambons föräldrar som bjöd på mat,oxfile och potatisgratäng,riktigt gott var det och på kvällen såg vi Flickvänner från förr,den var riktigt bra faktiskt. Annars har vi mest tagit det lugnt i helgen.

Nu är det måndag igen och ännu en vecka att se fram emot,eller inte :) sambon började sent idag (9) och slutar 18 hela veckan. Vi ska förbi skopunkten med i veckan då jag ska köpa skor där.

Nu ska jag fixa till en ny blogg och sådär,vill ni veta den adressen får ni lämna en kommentar.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0