Lördag kväll

Ja det är en riktigt regnig lördag kväll. Vi åkte aldrig till sambons föräldrar utan vi drog bort till Ö&B istället och lite andra affärer,riktigt trevligt. Sen köpte vi med mat hem som vi gotta på och nu precis har vi varit och hämtad ett barbord,riktigt stort var det i massiv ek som vi vann på tradera för 51 kr :-) inte illa för det var skit snyggt och vi är väldigt nöjda med köpet.

För övrigt är killen nere och ställer in bilen nu och när han är tillbaka ska vi se lite film och gosa i soffan tänkte vi.

Jag ska ha ägglossning om 4 dagar med så vem vet vad som händer ikväll :-) börja känna av det rejält. Äter dessutom folsyra i förebyggande syfte vilket är bra och royal jelly,känner flera stycken som blivit gravida första el andra månaden dom ätit det,då har dom ändå försökt typ 1 år innan dess utan resultat så varför inte testa,så troligen är det pga det jag känner av min ägglossning så pass mkt nu.

Detta är sista inlägget för idag så jag önskar alla en trevlig kväll.

Kramar till er.

Kommentarer
Postat av: Jeniie

Jätte fin blogg :)



btw: allt bra idag?

2009-10-04 @ 09:15:25
URL: http://htpp://Jeniies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0