Friday

God förmiddag!
Då är det fredag igen och ännu en vecka har snart gått. Vad ska alla göra i helgen?
Själv vet jag inte än vad som händer men något brukar det alltid bli i allafall :)

Sitter och lyssnar lite på musik och dricker kaffe,har precis tittat klart på
Våra bästa år så nu gör jag inte mycket,fundera på att blipa lite grann med en kompis.

Får jag fråga vad ni anser om abort?

Jag anser att det är bra att det finns bland annat om man blir våldtagen och blir gravid eller om man skyddar sig och det händer ändå. Däremot gillar jag inte när folk har sex utan att skydda sig och är MEDVETNA om riskerna och sen gör abort,dom borde inte få göra abort i mina ögon. Barn är inga leksaker. Även abort kan göra så det blir komplikationer och man kanske aldrig kan få barn. Eller såna som gör abort baraför det ska vara så,jag vet en som gjort 7 aborter och det må låta mkt taskigt men jag hoppas inte hon kan få barn efter det,hon hade inte skyddat sig heller vilket gör allt värre.

Jag har själv gjort abort 2003 men då skydda vi oss med kondom&p-piller och upptäckte det först i vecka 12 nämligen,då är läget helt annorlunda anser jag. Vi bodde långt ifrån varann och hade bara varit ihop dryga året så det var det bästa då. Därefter har vi haft 3 missfall och jag kan ärligt inte låta bli att tänka om det KAN bero på aborten jag gjorde.

Nä nu ska jag göra lite här. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0