Besökrekord

Godmorgon i regnet!

1 Oktorber idag då :) och igår slog jag mitt egna besökrekord. Vore kul om ni läsare kommentera vart ifrån ni hitta min blogg :-)

Här öser det verkligen ner,hunden ville knappt gå ut så mkt som det regnar,stackare men hon gjorde det hon skulle i allafall.

Som ni ser så är min meny rad borta,detta beror på att en tjej hjälpte mig med headern (som jag gjort) igår och nåt blev fel ,hon ska såklart försöka fixa till det men det får vara som det är så länge för jag vet då inte hur man gör :-)

Igår baka jag en dubbelsats av en kladdkaka eftersom den blir så tun annars,tog över en timme i ugnen innan den var klar. Sen runt 19 fick vi besök av mina älskade svärföräldrar :) som stanna i 2½ timme så vi bjöd på fika och jag fick mkt beröm på kakan :).

Vi såg Grey`s anatomy igår och tyvärr överlevde inte gegorge men Izzy överlevde :) hon är bara bäst.

För övrigt ska jag vara på sjukhuset kl 11 så jag ska fixa med papperna osv nu så jag kan skicka in det till Liseberg,så får vi se helt enkelt se hur det går med allt,på vägen hem sen ska jag in på vårdcentralen och ta blodprov i armen för att se så levern funkar efter opererationen (var 2 veckor sedan i tisdags) så tiden flyger iväg.

Jag har världens bästa pojkvän,jag älskar honom så mycket trots så många (8) år ihop. Vi är som nykära fortfarande. Jag känner mig så lyckligt lottad som har honom♥

Kommer uppdatera senare. Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; hehe okej, va mysigt :)

2009-10-01 @ 08:46:18
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0