Ägglossning på g igen

Ja nu är det dags för ägglossning ännu en gång, dock kör jag inte med monitorn denna månaden faktiskt =) får väl se om det hjälper men det tror jag väl knappast direkt. Är i allafall på dag 12 idag så det är snart dags, och "lekt" har vi inte gjort än heller, har inte haft ngn lust alls till det.

Jag fick frågan om jag inte kunde länka till min andra blogg där jag är aktiv varje dag och jag vill helst inte länka här i bloggen pga denna blogg är ju rätt anonym av sig medans den andra INTE är det utan där finns massa bilder osv och jag vill inte att vissa personer ska veta detta helt enkelt.

Vill ni ha adressen får ni lämna en kommentar så får jag antingen maila den eller skicka en kommentar i er blogg tillbaka.

Hoppas ni har en bra Halloween :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0