Snön är här

Go kväll på er!

Allt bra med er? här är det toppen. Gick och la mig redan kl 23 igår, väldigt ovanligt med andra ord  =).

Idag snöar det här och har gjort det hela dagen mer eller mindre.

Mitt badrum är äntligen klart med efter 14 veckor, men vet ni. Jag kommer få ut drygt 7000 kr av hyresvärden pga jag inte kunnat använda mitt badrum på den tiden =) inget man säger nej till direkt. Sänka hyran gör dom inte för det får dom inte och hon skrev UTBETALNING i mailat, kan ju inte tolkas fel heller så det ser man fram emot. Badrummet blev jätte snyggt, är super nöjd.

Min ägglossning har passerat med så nu är det bara att vänta 2 veckor till BIM, mensen lär kommer kan jag säga redan nu faktiskt, känner det på mig så vi får se om jag har rätt.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0