Godmorgon

Jag hoppas alla mår bra? Jag ber uppriktigt sagt om ursäkt att jag inte är så aktiv i denna bloggen men jag ska försöka vara det lite mer.

Jag är i allafall på dag 10 idag så framåt helgen är det väl dags för ägglossning igen =) nu jävlar ska man pippa som fan, skämt åt sidor men det kan vara en fördel eller hur, det är inte så jäkla lätt att bli gravid.

Har ni söta läsare några roliga planer till jul? själv åker jag och sambon neråt landet mellan den 21-29 December till min familj så det ska bli mysigt att träffa dom igen. Nyårsafton tillbringar vi med hans familj.

Kan ni fatta att det är mindre än en mån kvar till julafton? jag kan det då inte faktiskt, tycker tiden går för snabbt ärligt talat. Men i helgen blir det att få upp julstakarna igen. Dom satt ju uppe till början av feb förra året *asg* men det avr för jag älskar ljuset som blir av dessa då det är mörkt.

Hoppas ni får en bra dag. Kram




Kommentarer
Postat av: Emocarro

"Jag är i allafall på dag 10 idag så framåt helgen är det väl dags för ägglossning igen =) nu jävlar ska man pippa som fan"

hahaha, gillar din attityd ;D

2009-11-27 @ 18:06:25
URL: http://liinez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0