Godmorgon sötnosar

Är allt bra med er idag? Här är det bra men jag är grymt trött. La mig runt 2 i natt och vakna vid halv 9 idag.

Idag är det 6-7 dagar kvar till mensen och jag känner absolut ingenting så det tar väl inte sig denna gång heller. Men det är bra på ett sätt för då kan jag börja banta på måndag, jag har ju tyvärr 20 kg övervikt även om det inte syns och det kan ju faktiskt påverka om man blir gravid, om man får missfall osv osv, nu skrev jag KAN.

Fler som försöker bli gravida som läser denna bloggen?

Min bror kom hem från england i förrgår kväll, han var hos sin flicka där som jag inte visste fanns *asg* eller jag visste om henne innan då han jobba där men jag trodde dom gjorde slut men så var det alltså inte, kul för honom för han är så ensam ibland här i sverige tyvärr, även om han är snäll och en helt underbar bror och kompis.

Jag och min bror har ju fått kontakt med vår halvbror vet ni, det var typ 20 år sedan sist vi hörde av honom, han är son till vår pappa som vi inte har kontakt med. Vi ska ses i jul då jag och sambon ska ner.

Hoppas ni får en bra dag.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lyndi

Jag försöker bli gravid med ett syskon till sonen.

2009-11-15 @ 13:20:03
URL: http://lyndibloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, bara 7 månader. Bebisbakandet höll på att knäcka mig många gånger, men nu har jag fått bättre distans till det hela. Det verkar inte som om jag har äl, så i morgon ska jag testa zonterapi!

2009-11-15 @ 21:43:31
URL: http://lyndibloggar.blogg.se/
Postat av: Lyndi

Usch vad frustrerande.. :O( Ni har försökt ganska länge eller? Får ni ingen utredning?

2009-11-16 @ 07:09:33
URL: http://lyndibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0