Söndag den 13:e

Hej godningar!

Hur står det till med er? här är det toppen. Det är lucia och 3:e advent och dessutom vräker snön äntligen ner där ute, som vi längtat. Framför allt hunden :P hon älskar att leka och busa i snön.

Jag är på dag 28 idag dvs mensen lär komma imorgon för igår testa jag negativt tyvärr så det gick återigen inte som vi ville. Har även skickat ett mail till kvinnoklinken nu att jag och älsklingen vill komma in för en vidare utredning då det gått över 1 år sedan nu vi fick vårt 3:e missfall. Hoppas dom hittar vad som kan vara orsaken till att vi inte blir gravida.

Vad ska ni göra i jul? om drygt en vecka åker vi till skåneland.

Min plutt fyller 30 på torsdag och jag har köpt en Sony Ericsson W995 till honom, kosta 4200 kr men han kommer bli så jävla glad över den. Den är ifrån mig och min mor dock för vi tycker han förtjänar den.

Svärföräldrarna kommer ikväll på en adventsfika så jag ska plocka undan lite, diska och såna små grejer nu så det ser vettigt ut sen.

Kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0