Inget denna månad heller

Det var ett tag sedan sist jag skrev.

Tyvärr kom min jäkla mens på BIM + 1 denna gången och sent på kvällen dessutom så ska jag vara ärlig kände jag liiite hopp men det släcktes ju rätt snabbt igen tyvärr.

Vi kommer nu få en tid för vidare utredning som troligen blir i januari eller sådär, ser fram emot det och få hjälp med vad det än är som kan tänkas vara fel för detta är inte kul. Man blir besviken månad in och månad ut och jag ledsnar ordentligt.

Har även slutat använda monitorn eller andra tester just för att släppa tankarna på barn, och bara sexa på när vi känner för det. Har varit så i ett par månader nu.

Har ni läsare massor av snö nu? läste att det ska vara snö i hela landet i jul. Vi har massor av snö och det fortsätter snöar, verkar aldrig ta slut :).

Vi åker dessutom ner till skåneland på måndag en vecka.

Vad ska ni göra i jul?

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0