En sen julklapp

God kväll bloggen!

Nu är vi hemma efter en kul och mysig vecka och jul i Malmö hos min familj. Kom hem igår kväll men det är trots allt skönt att vara hemma igen faktiskt.

Idag har jag ägglossning så nu är det att nuppa på som sjutton över nyår och hoppas på ett stort fett pluss i januari,i annat fall ska vi göra en ferilitetsutredning den 27/1 vilket i sig kan kännas skönt.

Jag och min älskling har precis varit och köpt min försenade julklap. Han fick ju sin då han fyllde 30 den 17/12 en sony ericsson W995 =) som han blev överlycklig över. Av honom fick jag oxå en mobil :P en samsung gt-s8000 Jet som jag än så länge älskar, jag är så glad för har önskat mig den länge nu.

Nu ska jag fixa lite kaffe och glo på dokumentären på kanal 5, min man och alla hans fruar.

Kram på er och hoppas julen er var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0